reklama

Omyl hernej scény: Vzbura Dónskych rytierov

Občas sa stane že pri zlej konštalácii hviezd vznikne aj zlá hra, jedna takáto konštalácia nás vracia do roku 1997, presnejšie do anglickej firmy sídliacej na Slovensku, Emerald Software.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takže Emeraldi v roku 1997 vydali u nás a v Anglicku dungeon s názvom Revolt of Don’s Knights, slovensky Vzbura Dónskych rytierov. Na hru som narazil v časopise Score, autor nešetril “chválou” a hra dostala zaslúžených 1/10. To som si samozrejme nemohol nechať ujsť a z CD som si domov priniesol na disketách demo (je to smutné, ale v roku 1997 som mal doma stále 386DX 33MHz, 4MB RAM). Po úvodnom intre (ktoré vizeralo na rok 1990) som sa pustil do hrania, ovládanie bolo klasické, pomocou šípok sa bolo možné pohybovať po zámku. Grafika celkom ušla, aj keď sa nemohla porovnávať s Lands of Lore z roku 1993. Ak si dobre pamätám štartovacia pozícia bola v miestnosti so sudmi (na obrázku). Odtiaľ sa dalo dostať do kuchyne (v chodbách prekážali NPC postavy, na ktoré sa muselo čakať pokiaľ uvoľnia cestu) v ktorej nastala zaujímavá situácia, po rozhovore s kuchárom nastal nečakaný súboj, so samotným kuchtíkom, ktorý samozrejme končil mojou smrťou (doteraz netuším ako sa v hre bojovalo).

A tým to aj skončilo, pri vypnutí hry, ako to pri demách býva, Vám hra ukáže čo všetko na Vás čaká v plnej verzii (hahahahahaha). Myslím že som v Score čítal, že hra mala v anglických PC časopisoch obrovské reklamy, ale to fakt netuším či je to pravda. Anglickú recenziu si môžete prečítať na stránkach Home of the Underdogs a ak Vás psychicky len tak nič nerozhádže, možete si hru stiahnuť.

Juraj Lisický

Juraj Lisický

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Oldgames NewsZo životaOldgames WebyČasopisyKvízSúťažeProgramyRozhovory

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu